Ben jij een nauwkeurige en klantgerichte secretarieel medewerker, die energie haalt uit het ondersteunen van collega’s, het beheren van mailboxen en het soepel laten verlopen van communicatie en administratie? Hou je van uitdaging, plezier en zorgvuldig werken, deels zelfstandig en in teamverband?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dignus is een betrokken en persoonlijke arbodienst die samenwerkt met grotere klanten in de zorg, industrie, overheid, onderwijs en zakelijke dienstverlening. Onze dienstverlening is gericht op duurzaam behoud van de inzetbaarheid van medewerkers van onze klanten met de focus op preventie en het voorkomen en beperken van ziekteverzuim. Van waarde zijn voor Mens en Werk, dat is waar Dignus letterlijk en figuurlijk voor staat, en dit betrekken we op iedereen met wie we samenwerken en onszelf.
Je bent één van de drijvende krachten achter de operatie en ondersteunt collega’s, artsen en klanten met secretariële en administratieve werkzaamheden. Je bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en e-mail, beheert de mailbox en zorgt dat informatie op de juiste plek terechtkomt. Je werkt gestructureerd, zorgvuldig en schakelt soepel tussen verschillende taken. Woorden als proactief, samenwerking, leergierig, zelfstandig, enthousiast, van waarde zijn en humor, staan vooraan in je woordenboek.
Wat we vragen:
↘ Je hebt HBO of MBO+ werk- en denkniveau met ervaring in een secretariële of administratieve functie.
↘ Je bent communicatief vaardig en klantgericht, zowel telefonisch als schriftelijk.
↘ Ervaring in de arbodienstverlening is een pré (niet noodzakelijk).
↘ Bij voorkeur beschikbaar op woensdag en vrijdag.
↘ Je werkt gestructureerd en houdt overzicht in een dynamische omgeving.
↘ Je bent zorgvuldig in het omgaan met vertrouwelijke en medische informatie.
↘ Je bent gewend om zelfstandig en proactief te werken, en vraagt gemakkelijk om steun/hulp wanneer dit nodig is.
↘ Je krijgt energie van het ondersteunen van collega’s en het contact met klanten.
↘ Je hebt ervaring met Word en Excel. Ervaring en/of affiniteit met XpertSuite is een pré (niet noodzakelijk).
Wat we bieden:
↘ Een functie waarin je veel contact hebt met collega’s en klanten.
↘ Per 1 december 2025 of zoveel eerder of later als mogelijk is.
↘ Je beantwoordt inhoudelijke vragen via mail of telefonisch van onze klanten en collega’s.
↘ Met het team samen zorg jij ervoor dat de medische secretariaat draait met aandacht voor planningsuitdagingen en afhandeling medische stukken.
↘ Een ondersteunende rol binnen een enthousiast bedrijf waar van waarde zijn, persoonlijke benadering, betrokkenheid en kwaliteit centraal staan.
↘ Opleiding en aanvullende cursussen, passend bij jouw ervaring en achtergrond.
↘ Werken in principe op onze locatie in Diemen, met soms mogelijkheden tot werk vanuit huis / hybride.
↘ Een passend marktconform salaris.
↘ Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling en een vitaliteitsbeleid.
Nieuwsgierig en herken je je in bovenstaande? Dat komt goed uit! We maken graag kennis met je. Stuur je CV en motivatiebrief naar Kristiaan Verkade via sollicitatie@dignusarbo.nl.
Ook met vragen over deze vacature kan je hem mailen. Zie onze website https://www.dignusarbo.nl/
We horen graag van je!
(acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld)