Ben jij een gedreven allround operationeel supportmedewerker, die energie haalt uit puzzelen en dé oplossing weet te vinden waardoor de operatie soepel loopt? Hou je van uitdaging, plezier en zorgvuldig werken, deels zelfstandig en in teamverband?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dignus is een betrokken en persoonlijke arbodienst die samenwerkt met grotere klanten in de zorg, industrie, overheid, onderwijs en zakelijke dienstverlening. Onze dienstverlening is gericht op duurzaam behoud van de inzetbaarheid van medewerkers van onze klanten met de focus op preventie en het voorkomen en beperken van ziekteverzuim. Van waarde zijn voor Mens en Werk, dat is waar Dignus letterlijk en figuurlijk voor staat, en dit betrekken we op iedereen met wie we samenwerken, al onze samenwerkingspartners en onszelf.
Je bent één van de drijvende en dragende krachten van de operatie en schakelt soepel tussen de klant, de artsen en collega’s. Hierbij verzorg je de organisatorische, procesmatige en administratieve werkzaamheden. Woorden als proactief, samenwerking, leergierig, zelfstandig, enthousiast, van waarde zijn en humor, staan vooraan in je woordenboek.
Wat we vragen:
Je hebt HBO of WO werk- en denkniveau en aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie.
Verbindend contact onderhouden, en tegelijkertijd met deadlines werken gaat je gemakkelijk af.
Ervaring in de arbodienstverlening is een pré (niet noodzakelijk).
Je hebt oog en oor voor waar de schoen wringt en kunt daardoor tot een goede oplossing komen, je werkt tactisch, praktisch en bent pragmatisch ingesteld.
Je bent precies en zorgvuldig in vertrouwelijk regelwerk (ook met medische documenten).
Je bent gewend om zelfstandig en proactief te werken, en vraagt gemakkelijk om steun/hulp wanneer dit nodig is.
Je krijgt energie van het contact met collega’s en onze klanten.
Je hebt ervaring met Word en Excel. Ervaring en/of affiniteit met XpertSuite is een pré (niet noodzakelijk).
Wat we bieden:
Een uitdagende en afwisselende baan binnen een enthousiast bedrijf waar van waarde zijn, persoonlijke benadering, betrokkenheid en kwaliteit dé sleutel is.
Werken in een leuk team, met geregeld ontspannende en/of sportieve uitjes.
Opleiding en aanvullende cursussen, passend bij jouw ervaring en achtergrond.
Mogelijkheid tot hybride werken.
Een passend marktconform salaris.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling bij Allianz.
Uren in overleg.
Nieuwsgierig en herken je je in bovenstaande? Dat komt goed uit! We maken graag kennis met je. Stuur je CV en motivatiebrief naar Myrthe Terranea m.terranea@dignusarbo.nl
Ook met vragen over deze vacature kun je haar mailen of bellen op 0611-318 318.
Wij werken op locatie bij de klant zodat wij direct met leidinggevenden en medewerkers kunnen schakelen
Als vaste bedrijfsarts werkt ik direct samen met leidinggevenden en medewerkers op locatie bij mijn klanten. Deze persoonlijke en betrokken aanpak zorgt ervoor dat wij samen concrete punten kunnen oppakken en verder kunnen bouwen aan arbo en gezondheid binnen deze bedrijven.
Communicatie, reactiesnelheid en maatwerk essentieel!
Wekelijks heb ik contact met mijn klanten. Door aanwezig te zijn en contact te hebben met HR, leidinggevenden en medewerkers. Duidelijkheid in communicatie, een goede reactiesnelheid en advisering op maat vormen daarin de motor voor onze langdurige samenwerkingen.
Wij gaan voor optimale ondersteuning voor klant, cliënt én arts.
Voor het secretariaat van Dignus is het doel om de klant, cliënt én de arts zo goed als mogelijk te ondersteunen. Wij zorgen voor bereikbaarheid, oplossingen, snelheid en verbinding. Wat kunnen wij voor jóu doen?